Sunday, June 28, 2009

Try to hold the feeling..... unfortunatelly..........

After few years I did not serious in relationship................
suddenly, the feeling came into me and tell me this is the right one.............
Knowing a person takes time but can anyone explain love at the first sight???

Setelah kenal beberapa bulan.......... 
but x selalu contact pon cuma chat sekali-sekala...........
Kami berjumpa tentang mata cuma last week jer.................
tapi even baru jumpa, I feel very comfortable.............
I am a straight forward person.............
so I beritahu yang saya suka dia.................
dia just smile and not say any single word.............

Dia ade kluar statement minat kat seseorang and willing to wait ...................
Unfortunatelly, things happened and the journey stoped..............
since the relation within them have problem.................
why dia x boleh terima ape yang ada di depan mata???.............
If dia perlukan space to cool down it is fine.................
but don't menton it is my proposal kat dia jadi couple..................
Nak memang la nak................
tapi ape pon kene la kenal lebih dalam lagi......................
why not to be close fren dulu kan lebih elok....................
for me it is not proposal kat u dear...............
Maybe, it is time frame that things happened kat dia and things happened to me too fast and too shocking................
or maybe, masa yang kami berdua jumpa itu tak sesuai disebabkan hal2 berlaku pada dia.............
atau saya yang betepuk sebelah tangan saja.................
or I am not suit to taste dia...............
apepon cuma dia saja yang ade jawapan................

Whatever things happened or you decided I will be fine...................... (betul ker x sedey? klu cakap x tu memang x betul la kan........... macam mana pon perasaan sayang tu tetap dihatiku)
but at least talk to me.......................
I pon nak tahu and dengar dari mulut u sendiri....................
don't you think it is better....................... 
as after all we are still fren, don't you think so?...................

I will be still waiting for you..................... 


1 comment:

  1. hi kenny... huhu... bulan july or august ni peringkat kebangsaan kat kl pegilah k! :D
    jgn lupa rekod... nak tgk kat blog awak lak blh?
    hehehhehehe

    ReplyDelete