Monday, June 29, 2009

Hari yang kusut nan serabut..............






bermula dari 19hb jun jam 2245hrs sehinggalah la nie................
kepalaku kusut sesangat.............
disebabkan dia yang tidak memilih daku sebagai teman nyer,.............
aper2 jer la...............

yg betul2 buat ku kusut bengang tu ialah seorang perempuan yg konon nyer kawan yg da kenal 12 tahun menipu aku.................

ape nk jadi, jadi la............... ni ruangan aku........................
cukup aku sengsara di buat nyer...........

Si LYNN AZIZ nie sanggup datang tempat kerja aku ngan suami yg x guna tu,.... approach aku join dia buat bisiness siap offer gaji, kereta, bonus macam2 lagi.............. memandangkan aku da kenal dia lama........ setelah sebulan aku pon ambik keputusan join dia.................. ruper2 nyer tin kosong................ 
terasa diriku terlalu bodoh tuk percayakan "KAWAN" itu.................

aper pon benda da lepas................... 
salah diriku yang terlalu percaya ngan dia...................
dia lak mengambil kesempatan....................
lebih2 lak tu..............
bagi aku................ dia buat salah ngan aku...................... 
biar tuhan jer yang balas segala kejahatan dia yang buat kat aku........................


No comments:

Post a Comment