Thursday, June 25, 2009

My Special day

It was quite a boring day because not much activity, just few sms's to wish me........................ anyway I do appreciate to you oll who remember my birthday............... hehehe...................

Malam yang dah nak abis di hujung2 tu........................
tetiba si dia sms dan dia muncul lepas tu................... si dia x tau pon it's my birthday.... 
I do enjoy the night ngan dia...................... 
at least ade orang teman tuk bersembang and lepas geram rindu ngan dia...........


Ari kemudian nyer, my group of friends called to have dinner at time square sempena my birthday......... so, I pon menghadirkan diri dan berjumpa ngan they all.................... 
lepas makan g lak lepak kat pub, nyanyi lagu kat sana sebelum menuju ke tp................. huhuhuhu............... I have enjoy the night with all of you............
ooopppppssssssssss.................. thanks for the present too guys...............

No comments:

Post a Comment