Sunday, July 5, 2009

Terlanjur

......pabila hati tergerak tul menyayangi nyer...............
tidak kira ape yang akan terjadi, pengorbanan apa jua hanya lah untuk si dia yang tersayang......
nasihat dari kekawan & sahabat yang close agar tidak terlanjur atau terlebih nanti keseksaan akan melanda........... biasalah kalau hati da sayang, orang cakap apa pon x leh masuk ke akal........ itu la dikatakan cinta itu buta...............

Apakah daya ku............. benda da jadi............ 
terlanjur cinta......

Waktu bergulir lambat merantai langkah perjalanan kita 
Berjuta cerita terukir dalam menjadi sebuah dilema
 
Mengertikah engkau perasaanku tak terhapuskan
 

Malam menangis tetes embun basahi mata hatiku
 
Mencoba bertahan diatas puing-puing
 
Cinta yang telah rapuh
 
Apa yang ku genggam tak untuk aku lepaskan
 

Aku terlanjur cinta kepadamu
 
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
 
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
 

Aku pun tak mengerti yang terjadi
 
Apa salah dan kurang ku padamu
 
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
 
Karna sekali cinta aku tetap cinta
 

Mencoba bertahan diatas puing-puing
 
Cinta yang telah rapuh
 
Apa yang ku genggam tak mudah untuk aku lepaskan
 

Aku terlanjur cinta kepadamu
 
Dan tlah ku berikan seluruh hatiku
 
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
 
Kau pertanyakan cintaku
 

Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
 
Karna sekali cinta
 
Karna sekali cinta aku tetap cinta

No comments:

Post a Comment