Thursday, June 25, 2009

Relationship............

Besides my career story.................. 
a part of it was related with relationship along the years............

Biasa la kan, mana ade orang yang berani mengaku kata tiada hubungan atau menjalin perhubungan sepanjang hidup ini (walaupon bertepuk sebelah tangan kan???) Me also cannot run away from this relationssssss............... (wawawa.......... pecah lobang banyak bangat nih.........)

Orang kata cinta itu buta................ sememangnye ade kebenaran nyer................ coz I have face it as well.......... Susah nak explain soal perhubungan itu.................. 
Bagi saya, cerita bermula dari si dia (kita namakan M), dia ni baik hati, peramah, penyabar (macam mana I marah ker, dia akan senyap dan dengar segala-gala nyer) , yang best nyer mana I nak pergi mesti dia ikut, sampai malam2 plak tu............ huhuhu............... but ape nak buat M da kahwin ler......................... cuma teman tapi mesra jer la.............. nothing more than close friend.......

Kemudian saya bertemu ngan seorang lagi yang status sama jer ngan M, (kita namakan E), yang I hairan nyer character si E nie sama jer macam si M tu............. buat saya lentok betul ngan dia, tapi ape nak buat kan cuma labelkan hubungan itu ngan lagu separuh masa je la.................. 
"Kan aku dah beritahu jangan menganggu di hujung minggu, nanti dia kan tahu rahsia kau dan aku, kita hanyalah kekasih separuh masa,  separuh lagi cinta untuk dia, jangan kau meminta lebih daripada itu" tu lah keratan dari lirik tuh................ ape nak buat kan............. sumernyer dah di miliki..................

Selepas tu I da macam fobia nak menjalinkan hubungn ngan sapa2 lagi...............
kecewa, hati terluka.....................

anyhow....... saya ni kira bertuah gak coz ade group kawan yang memahami and time I boring ker sunyi ker akan mereka call ke sms ajak keluar jalan2 carik makan....................... huhuhuhu......... siap buat trip gi jalan2 kat melaka lagi.............................

Begining this year kan, sebanarnyer sy kenal sorang tu (kita namakan D), dia ni agak muda kalau berbanding ngan si M & E. ....................   dia nie walaupon muda tapi character juga sama cam yang sebelum itu, very the caring sangat but what to do, dia dah beritahu yang dia ni da jatuh hati ngan orang lain dan akan menunggu dan menunggu........................ sedey nyer bila I dengar dia cakap cam tuh............ ape boleh saya boleh buat cuma boleh jadi kawan jer la.......... memang saya feeling sangat ngan dia tu,  walaupon dah kenal tapi cuma berjumpa berapa kali jer but I can feel the moment and the touch of feeling......................... wait for the flow and see what will happen......................... X rase rugi ke aper2 pon, saya sudi menunggumu "D".................. dan masih menunggu.....................

No comments:

Post a Comment